..

Alla inlägg under juni 2014

Av .. ... - 29 juni 2014 12:39

Moa Murderess har en tävling man kan vinna en s*it fin tröja från hennes webshop: Dressedtokill.se .

vill ni ha mer information kika in på hennes blogg: Epicfaiil.se

















Kram jennifer<3


Av .. ... - 28 juni 2014 19:48

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket jag har tittat på TV och fixat lite i mtt rum!

När jag gjorde mitt första inlägg skrev jag att jag ska göra ett inlägg varge dag men det gjorde jag inte. Jag ska värkligen försöka att göra inlägg så ofta jag kan.





Kram Jennifer  

Av .. ... - 15 juni 2014 08:34

Hej!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi ska väll typ på någon marknad eller något sånt.
Ältligen är det sommarlov och vi kommer hitta på så mycket kul vi kan. Men jag har märkt att jag gör väldigt korta inlägg men vill ni att jag ska göra längre så skriv en kommentar så att jag vet<3 aja nu ska jag gå och köra armbrytning mot pappa önska mig lycka till!






Kram Jennifer<33

Av .. ... - 7 juni 2014 12:39

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket jag har ritat lite. Läste nyss mammas blogg där hon har gjort ett inlägg från London och hadde lagt ut jätte fina bilder hon har tagit. Jag är jätte spänd att se vad hon har köpt. Hon åkte till mormor i torsdags 7/6 för att mormor också skulle med men de åkte till London på fredan och de kommer hem på söndag 8/6.Det här var det dåligaste inlägg jag gjort men aja.  



Mammas blogg: Tolvbarnsmamman






Kram Jennifer  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards