..

Alla inlägg under april 2014

Av .. ... - 26 april 2014 10:57

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket men jag har helt enkelt inte orakat:) Men nu tänkte jag göra ett kort inlägg:)

Idag ska vi på cirkus vet inte vad den heter men den är vid Gränby Centrum jag tror att det kommer bil kanon kul:D Just nu lyssnar jag på  Petter-Längesen jag tycker om den låten så himla mycket<3  


Men nu ska jag ut i värmen. Det har blivit så himla varmt och skönt.



 kram jennifer<33


Av .. ... - 23 april 2014 15:48

Hej!

 Nu hadde jag tänkt svara på alla era frågor:)



1.Hur snäll är din familj från 0-10000?

svar: 10000:)


2.Hur är det att växa upp i en så stor familj som du gör?

svar:Det är inte så annorlunda vi är som vilken annan familj som helst vi är bara lite mer barn!


3.Är det kul att ha så många syskon?

svar: såklart:)


4.Är det jobbigt att prata om Familjen Annorlunda?

svar: ja det blir lite jobbigt när man kan få samma fråga typ 2-3 gånger per dag!


5.Har du velat blogga länge?

svar:ja det har jag väll.


6.Har du något dju?

svar: Nej:(


7.Hur många delar du rum med?

svar: 2st (Selina och Alice)


8.Är det jobbigt att inte ha ett eget rum?

svar:Ibland.


9.Hur känns det att se sig själv i TV:n?

svar:Man är ju van med det nu. Men första gångerna var det ju lite annorlunda:)


10.Vad gör du helst på din fritid?

svar:Umgås med familjen:)


11.Är du en morgon eller kvälls människa?

svar:Vet inte riktigt.c:


12. Vad är din favorit färg?

svar:BLÅÅÅ<33


13.Har du lila hår?

svar:Jag hadde men färgen börjar gå ur nu! :c


14.Är du född 02?

svar: Ja c:


15.Hur gammal är du?

svar: 11 fyller år 28 Augusti:) ^o^ blir 12 det här året^O^


16.Har du en pojkvän?

svar:Nej



Så det var dem frågor jag ville ha med :) TACCKK!!!!! för alla frågor<33

säg till om ni vill ha någor mer sånt här på bloggen^U^ c:


Kram jennifer<33

Av .. ... - 21 april 2014 07:49

Hej!

Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg  och tipsa er om någta bloggar


1. anderssssooon.bloggplatsen.se


2. lisaakerfelt.bloggplatsen.se


3. moondust.bloggplatsen.se



hoppas att det blir rätt nu då:D och hoppas att ni gillar dem:)<3


kram<3jennifer



Av .. ... - 20 april 2014 18:20

Hej:)

jag tänkte att ni läsare får ställa frågor till mig i kommentarerna eller på instagram sen så gör jag ett inlägg och skriver ner de frågor som inte är jätte privata så får ni svar på dem:)  instagram: jennifernorrstrom


Hoppas att ni kommer på många frågon nu:)

Av .. ... - 20 april 2014 11:49

Hej:)

Jag heter Jennifer och hade tänkt börja att blogga. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om  men det blir förmodligen om min vardag:)

Jag vill börja blogga för att det värkar väldigt roligt.:) Min mamma och min syster bloggar också så nu tänker jag också försöka:)

 Hoppas att ni kommer gilla min blogg:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards